Monday 19 March 2012

>>Aiskrim VS Coklat

Kebanyakkan girl mesti suka coklat atau ice cream kan? Pilihan aku dah semestinya ice cream... nyum3... Aku tak makan coklat sangat sebab pada aku terlalu manis and kalau kunyah nanti terselit-selit kat celah gigi. hahaha...


eww...

Aku lebih suka ice cream sebab sifat dia yang lebih soft and less sweet than chocolate. Bagilah aku sebanyak mana pun ice cream, kejap je aku boleh habiskan sorang2. Ingat lagi dulu ada someone pernah bagi aku coklat cadbury yang saiz besar punya. Disebabkan minat aku pada coklat tu agak kurang, aku just jamah dua bar je. Yang balance aku bagi kat kawan2 aku yang memang hantu coklat.

yang ni memang fevret aku..nyum3...

Memang aku akui sejak beberapa hari ni minat aku pada aiskrim semakin menjadi-jadi... Satu bucket besar seperti gambar kat atas tu aku boleh habiskan dalam masa beberapa minit je (tanpa perkongsian...hahaha)... 

Jadi sesiapa nak ambil hati aku, gunakanlah ice cream yang sejuk, soft dan mudah cair... jangan gunakan coklat yang pekat dan manis... (nak suruh aku kena diabetes ke?). Lagipun aku mudah kena migrain, so sesape yang ade migrain ni tak elok makan coklat sangat ye...
dapat yang ni pon sedap jugak... nyum3

Ada sesape tak yang hantu aiskrim macam aku? kalau ada jom kita lepak makan aiskrim baskin robbins... hihihi... =)

0 comments: